Не ловить мобільний? Як скористатися національним роумінгом?
В умовах військового стану в Україні там, де ведуться бойові дії, можуть пошкодити базові станції чи інше обладнання одного чи декількох операторів.
Якщо абоненти одного оператора залишилися без зв’язку, вони можуть повернути собі можливість зв’язку завдяки національному роумінгу, створеному ще у березні 2022 року найпопулярнішими в Україні операторами мобільного зв’язку «Київстар», «Vodafone» та «Lifecell».
Національний роумінг – телекомунікаційна послуга, яка забезпечує можливість абонентам одного оператора мобільного зв’язку на території України, отримувати телекомунікаційні послуги в мережі іншого оператора (операторів) у межах України.
Це означає, що ви можете обрати будь-якого доступного в даний момент мобільного оператора в Україні незалежно від того, яка SIM-картка стоїть у Вашому телефоні. Тариф при цьому залишиться таким самим, який Ви мали у вашого оригінального оператора.
Абоненти можуть користуватися не лише голосовими дзвінками й SMS, а й мобільним 2G/3G інтернетом на швидкості до 512 Кбіт/с, щоб обмінюватися повідомленнями в месенджерах або шукати інформацію в інтернеті.
Для абонентів lifecell національний роумінг працює автоматично.
Абоненти Київстар та Vodafone можуть скористатися цією опцією, здійснивши налаштування вручну на смартфоні:
1. У налаштуваннях вимкніть Автовибір мережі
Android: Налаштування — Мобільна мережа (чи Підключення) — Оператор
iOS: Параметри — Стільникові дані — Вибір мережі
2. Знайдіть та виберіть доступну мережу
VODAFONE, UA-KYIVSTAR чи lifecell. Щоб працював інтернет, увімкніть Передачу даних у роумінгу (Android) / Роумінг даних (iOS)
3. Зателефонуйте, надішліть повідомлення в месенджері або SMS
Якщо зв'язок не з'явився, спробуйте ще раз або виберіть іншого оператора.
Після всіх налаштувань радимо ввімкнути Автовибір мережі. Це дозволить автоматично перемикатися на мережу, де є зв'язок.
Звертаємо увагу, що підключення національного роумінгу може створити додаткове навантаження на мобільні мережі. Для того, щоб усі абоненти мали доступ до зв’язку у важливий момент, оператори радять:
- вимкнути автозавантаження в месенджерах та інших додатках. Наприклад, автоматичне оновлення в Play Market та App Store через мобільні мережі;
- у налаштуваннях смартфона можна заборонити додаткам, що працюють у фоновому режимі, використовувати мобільний трафік;
- встановити нижчу якість відео в YouTube та інших відеострімінгових сервісах;
- за наявності варто використовувати Wi-Fi.
Прохання передавати цю інформацію своїм знайомим, аби вони могли залишатися на зв’язку у разі виникнення проблем з підключення до свого мобільного оператора. Поширюйте інформацію про національний роумінг на своїх сторінках у соціальних мережах.
Залишайтесь на зв’язку! Все буде Україна!