Великолепетиська селищна рада
Херсонська область, Каховський район

Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Великолепетиської селищної ради

Дата: 05.01.2021 08:23
Кількість переглядів: 332

Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» Великолепетиська селищна рада повідомляє про проведення конкурсу на  заміщення вакантної посади адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Великолепетиської селищної ради.

Основні кваліфікаційні  вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності не менше одного року;
  • володіння державною мовою;
  • знання нормативно-правових актів у сфері діяльності органів місцевого самоврядування, інструкції з діловодства;
  • вільне володіння комп’ютерною технікою;
  • необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.

Кандидат на посаду адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Великолепетиської селищної ради повинен знати:

Конституцію України, закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», нормативні документи, що стосуються сфери надання адміністративних послуг, укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти.

Для участі у конкурсі необхідно подати наступні документи:

  • Заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  • Заповнену Особову картку ( форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • Дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
  • Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК);
  • Письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статі 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
  • Копію паспорта разом з оригіналом;
  • Копію ідентифікаційного коду;
  • Копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Термін подання документів – 30 календарних днів  з дня публікації оголошення на офіційному веб-сайті Великолепетиської селищної ради (https://vlepetykha-rada.org/taxonomy/term/71).

Додаткову інформацію можна отримати у Великолепетиській селищній раді за адресою: вул. Соборна, 2, каб. №3.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь