Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Великолепетиської селищної ради

Дата: 05.01.2021 08:23
Кількість переглядів: 130

Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» Великолепетиська селищна рада повідомляє про проведення конкурсу на  заміщення вакантної посади адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Великолепетиської селищної ради.

Основні кваліфікаційні  вимоги до кандидатів:

  • громадянство України;
  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста;
  • стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності не менше одного року;
  • володіння державною мовою;
  • знання нормативно-правових актів у сфері діяльності органів місцевого самоврядування, інструкції з діловодства;
  • вільне володіння комп’ютерною технікою;
  • необхідні професійні ділові якості та знання ділової етики.

Кандидат на посаду адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Великолепетиської селищної ради повинен знати:

Конституцію України, закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», нормативні документи, що стосуються сфери надання адміністративних послуг, укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти.

Для участі у конкурсі необхідно подати наступні документи:

  • Заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
  • Заповнену Особову картку ( форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • Дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
  • Декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК);
  • Письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статі 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
  • Копію паспорта разом з оригіналом;
  • Копію ідентифікаційного коду;
  • Копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

Термін подання документів – 30 календарних днів  з дня публікації оголошення на офіційному веб-сайті Великолепетиської селищної ради (https://vlepetykha-rada.org/taxonomy/term/71).

Додаткову інформацію можна отримати у Великолепетиській селищній раді за адресою: вул. Соборна, 2, каб. №3.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь