Відбулося чергове засідання методичної ради центру професійного розвитку
18 березня під головуванням директора центру професійного розвитку педагогічних працівників КУ «ВСЦОЗО» Вольської Т. В. відбулося ІІ засідання методичної ради в змішаному форматі (Великолепетиський ЗЗСО І-ІІІ ступенів брав участь дистанційно через платформу ZOOM). На розгляд виносилися питання:
Реалізація наскрізних змістовних ліній при викладанні фізики, астрономії, природознавства у Великолепетиському ОЗЗСО І-ІІІ ступенів та Великолепетиському ЗЗСО І-ІІІ ступенів.
Обговорення та схвалення науково-методичної та навчальної продукції освітян району:
«Використання інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури» (збірка з досвіду роботи вчителя зарубіжної літератури Великолепетиського опорного закладу ЗЗСО І-ІІІ ступенів Клепки Олени Вікторівни);
«Використання мультимедійних технологій як засобу активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках математики» (збірка з досвіду роботи вчителя математики Великолепетиського опорного закладу ЗЗСО І-ІІІ ступенів Носальської Ольги Василівни).
Перше питання висвітлила Зелінка Лариса Миколаївна, консультант центру професійного розвитку педагогічних працівників КУ «ВСЦОЗО». У ході виступу проаналізувала форми і методи роботи педагогів щодо реалізації наскрізних ліній, використання електронних освітніх ресурсів, мережевих сервісів, онлайн-тренажерів. У підсумку разом із заступниками з навчально-виховної роботи та педагогами вище зазначених закладів освіти вироблено рекомендації щодо реалізації наскрізних змістових ліній на уроках фізики, астрономії, природознавства, оскільки наскрізні лінії є засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів.
Далі презентували власні напрацювання педагоги Великолепетиського опорного закладу ЗЗСО І-ІІІ ступенів Носальска О. В. та Клепка О. В. Учителі познайомили членів ради з родзинками своєї діяльності, метою якої є створити середовище для формування і розвитку предметної, інформаційної, комунікативної компетентностей здобувачів освіти та мотивувати до здобуття знань.
Заслухавши та обговоривши інформацію доповідачів, члени методичної ради ухвалили відповідні проєкти рішень.