Зірвана пломба на лічильнику води: що робити?
Що робити тим, у кого сталася непередбачена обставина, і зрив або пошкодження пломби відбулися випадково, наприклад з вини домашньої тварини, при прибиранні, або ж під час ремонтних робіт?
Ваші дії:
1.Необхідно не зволікаючи, звернутися до приймальні СКГ «Сількомунгосп» ІІ поверх, написати заяву про факт несанкціонованого зняття пломби;
2.Подати заявку на повторне опломбування;
3.Оплатити 200,00 грн. в касі СКГ І поверх за перепломбування лічильника.
4.Чекати контролера, який повторно опломбує Ваш лічильник.
Ми наполегливо не рекомендуємо абонентам/споживачам приховувати факт пошкодження пломби на лічильниках від представників СКГ, оскільки в майбутньому (при виявленні цих обставин в ході чергової / позачергової перевірки) користувачеві буде здійснений перерахунок за нормою споживання (з дати останньої фактичної перевірки лічильника представником СКГ або останніх показників лічильника). У таких розрахунках враховується період з моменту, коли цілісність пломбування фактично була порушена, до моменту, коли буде проведено повторне опломбування.
Згідно чинного законодавства: відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (із змінами). У типовому договорі про надання послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення з фізичними особами зазначено:
5.2. Споживач зобов’язаний:
5.2.2. Щомісячно надавати інформацію про наявні показники лічильника.
5.2.4. Забезпечити доступ до відповідної інженерної мережі, арматури, квартирних засобів обліку представників виконавця (СКГ «Сількомунгосп» за наявності в них відповідного посвідчення, для проведення технічного огляду санітарно-технічного обладнання, зняття контрольних показань засобів обліку води.
5.2.6. Забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку води, пломб на них та не втручатися в їх роботу.
5.2.10. За власний рахунок проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання та мереж (включно колодязів на них), які знаходяться у нього на балансі, що вийшли з ладу з його вини або за приведення їх у непридатність до експлуатації з будь-яких інших причин.
5.2.12. У разі встановлення Виконавцем факту несанкціонованого втручання в роботу засобів обліку, води відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту відповідно до вимог чинного законодавства.
Отже, у разі виникнення такої проблеми не зволікайте, та як можна швидше, звертайтеся до СКГ «Сількомунгосп» для вирішення даного питання.
ТЕЛЕФОНИ ТА ГРАФІК РОБОТИ
Диспетчерська служба: тел.: 0667784240 (цілодобовий графік роботи).
Робота із споживачами: тел.: 0667784240.
Графік роботи : з понеділка по п’ятницю з 8.00 по 16.30 (обідня перерва з 12.00 по 12.45).
Лілія Васильченко, юрист СКГ «Сількомунгосп»