Великолепетиська селищна рада
Херсонська область, Каховський район

Зірвана пломба на лічильнику води: що робити?

Дата: 02.04.2021 11:17
Кількість переглядів: 495

Що робити тим, у кого сталася непередбачена обставина, і зрив або пошкодження пломби відбулися випадково, наприклад з вини домашньої тварини, при прибиранні, або ж під час ремонтних робіт?

Фото без опису

        Ваші дії:

        1.Необхідно не зволікаючи, звернутися до приймальні СКГ «Сількомунгосп» ІІ поверх,  написати заяву про факт несанкціонованого зняття пломби;

       2.Подати заявку на повторне опломбування;

      3.Оплатити 200,00 грн. в касі СКГ І поверх за перепломбування лічильника.

     4.Чекати контролера, який повторно опломбує Ваш лічильник.

          Ми наполегливо не рекомендуємо абонентам/споживачам  приховувати факт пошкодження пломби на лічильниках від представників СКГ, оскільки в майбутньому (при виявленні цих обставин в ході чергової / позачергової перевірки) користувачеві буде здійснений перерахунок за нормою споживання (з дати останньої фактичної перевірки лічильника представником СКГ або останніх показників лічильника). У таких розрахунках враховується період з моменту, коли цілісність пломбування фактично була порушена, до моменту, коли буде проведено повторне опломбування.

     Згідно чинного законодавства: відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (із змінами). У типовому договорі про надання послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення з фізичними особами зазначено:

        5.2. Споживач зобов’язаний:

        5.2.2. Щомісячно надавати інформацію про наявні показники лічильника.

       5.2.4. Забезпечити доступ до відповідної інженерної мережі, арматури, квартирних засобів обліку представників виконавця (СКГ «Сількомунгосп» за наявності в них відповідного посвідчення, для проведення технічного огляду санітарно-технічного обладнання, зняття контрольних показань засобів обліку води.

      5.2.6. Забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку води, пломб на них та не втручатися в їх роботу.

     5.2.10. За власний рахунок проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання та мереж (включно колодязів на них), які знаходяться у нього на балансі, що вийшли з ладу з його вини або за приведення їх у непридатність до експлуатації з будь-яких інших причин.

     5.2.12. У разі встановлення Виконавцем факту несанкціонованого втручання в роботу засобів обліку, води відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту відповідно до вимог чинного законодавства.

       Отже, у разі виникнення такої проблеми не зволікайте, та як можна швидше, звертайтеся до СКГ «Сількомунгосп» для вирішення даного питання.

ТЕЛЕФОНИ    ТА    ГРАФІК РОБОТИ

Диспетчерська служба: тел.: 0667784240 (цілодобовий графік роботи).

Робота із споживачами: тел.: 0667784240.

Графік роботи : з понеділка по п’ятницю з 8.00 по 16.30 (обідня перерва з 12.00 по 12.45).

 

Лілія Васильченко, юрист СКГ «Сількомунгосп»


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь