Зірвана пломба на лічильнику води: що робити?

Дата: 02.04.2021 11:17
Кількість переглядів: 434

Що робити тим, у кого сталася непередбачена обставина, і зрив або пошкодження пломби відбулися випадково, наприклад з вини домашньої тварини, при прибиранні, або ж під час ремонтних робіт?

        Ваші дії:

        1.Необхідно не зволікаючи, звернутися до приймальні СКГ «Сількомунгосп» ІІ поверх,  написати заяву про факт несанкціонованого зняття пломби;

       2.Подати заявку на повторне опломбування;

      3.Оплатити 200,00 грн. в касі СКГ І поверх за перепломбування лічильника.

     4.Чекати контролера, який повторно опломбує Ваш лічильник.

          Ми наполегливо не рекомендуємо абонентам/споживачам  приховувати факт пошкодження пломби на лічильниках від представників СКГ, оскільки в майбутньому (при виявленні цих обставин в ході чергової / позачергової перевірки) користувачеві буде здійснений перерахунок за нормою споживання (з дати останньої фактичної перевірки лічильника представником СКГ або останніх показників лічильника). У таких розрахунках враховується період з моменту, коли цілісність пломбування фактично була порушена, до моменту, коли буде проведено повторне опломбування.

     Згідно чинного законодавства: відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (із змінами). У типовому договорі про надання послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення з фізичними особами зазначено:

        5.2. Споживач зобов’язаний:

        5.2.2. Щомісячно надавати інформацію про наявні показники лічильника.

       5.2.4. Забезпечити доступ до відповідної інженерної мережі, арматури, квартирних засобів обліку представників виконавця (СКГ «Сількомунгосп» за наявності в них відповідного посвідчення, для проведення технічного огляду санітарно-технічного обладнання, зняття контрольних показань засобів обліку води.

      5.2.6. Забезпечувати цілісність квартирних засобів обліку води, пломб на них та не втручатися в їх роботу.

     5.2.10. За власний рахунок проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів, пристроїв, обладнання та мереж (включно колодязів на них), які знаходяться у нього на балансі, що вийшли з ладу з його вини або за приведення їх у непридатність до експлуатації з будь-яких інших причин.

     5.2.12. У разі встановлення Виконавцем факту несанкціонованого втручання в роботу засобів обліку, води відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту відповідно до вимог чинного законодавства.

       Отже, у разі виникнення такої проблеми не зволікайте, та як можна швидше, звертайтеся до СКГ «Сількомунгосп» для вирішення даного питання.

ТЕЛЕФОНИ    ТА    ГРАФІК РОБОТИ

Диспетчерська служба: тел.: 0667784240 (цілодобовий графік роботи).

Робота із споживачами: тел.: 0667784240.

Графік роботи : з понеділка по п’ятницю з 8.00 по 16.30 (обідня перерва з 12.00 по 12.45).

 

Лілія Васильченко, юрист СКГ «Сількомунгосп»


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь