Мейкерство в освітньому процесі
З метою створення умов для безперервного удосконалення фахової майстерності, підвищення рівня інтегральної компетентності вчителів Центром професійного розвитку педагогічних працівників спільно з комунальним закладом «Великолепетиський опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» у режимі ZOOM 01 квітня 2021 року проведено засідання Академії підприємництва, в рамках якого відбувся семінар-практикум на тему: «Мейкерство у викладанні природничо-математичних дисциплін як засіб формування підприємливості в учнів». Участь у семінарі взяли 11 вчителів математики, фізики, інформатики освітніх закладів Великолепетиської селищної ради.
Учасники семінару переглянули фрагменти інтегрованого уроку з фізики та інформатики в 8 класі з елементами використання DIY - підходу, який сприяє формуванню підприємницької компетентності. Після чого Тичківська Тетяна Михайлівна, учитель фізики та Шинкарецький Євген Васильович учитель інформатики висвітлили питання реалізації наскрізної змістовної лінії «Підприємництво і фінансова грамотність» шляхом упровадження технологій інтегрованого, проблемного, інтерактивного навчання.
Під час теоретичної частини семінару вчителі ознайомились з досвідом роботи Шинкарецької Оксани Іванівни, учителя математики, яка продемонструвала системний підхід до організації та формування інтеграційних процесів в освітньому середовищі учнів у контексті STEM-освіти.
Змістовним та важливим стало залучення учасників семінару до активної співпраці під час проведення воркшопу на тему: «Розвиток творчого мислення через DIY - підхід як один із компонентів підприємницької компетентності». Разом з консультантом Центру професійного розвитку педагогічних працівників Зелінкою Ларисою Миколаївною розглянули науково-теоретичні аспекти розвитку творчого мислення учнів методами сучасних технологій підприємництва при здійсненні освітнього процесу, організації, вирішення освітніх завдань. Консультант звернула особливу увагу вчителів на тематичний і діяльнісний підходи в інтегрованому навчанні, розкривши переваги міжпредметної інтеграції та етапи її реалізації.
По завершенню в процесі фідбеку вчителі мали змогу виробити методичні рекомендації та поділитись враженнями про отримані знання і навички.
Учасники семінару щиро дякували за гостинність та професійну компетентність, яку вони отримали під час семінару.