Семінар-практикум для асистентів учителів інклюзивних класів

Дата: 27.05.2021 09:40
Кількість переглядів: 405

З метою активізації роботи з упровадження інклюзивного навчання, підвищення рівня професійної компетентності щодо адаптації, модифікації програм та завдань для дітей з ООП, гармонійного розвитку та виховання дітей з ООП 26 травня 2021 року на базі комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Великолепетиської селищної ради відбувся семінар для асистентів вчителів на тему: «Асистент учителя – ключова ланка в сфері інклюзії у закладах освіти». Учасників семінару привітала директор ІРЦ Інна Володимирівна Малахова та оголосила план роботи семінару. У своєму виступі розкрила питання законодавчого підґрунтя праці асистента вчителя.

Фото без опису

Учитель-реабілітолог ІРЦ Дацько Віктор Володимирович окреслив основні функції та посадові обов’язки асистента вчителя. Гості закладу разом  опрацьовували проблемні моменти, які виникають під час виконання асистентами своїх посадових обов’язків.

На необхідності співпраці вчителя та асистента в інклюзивному класі, важливості командного підходу наголосила вчитель-логопед закладу Наталія Сергіївна Кайда. Учасники обговорили труднощі, що виникають під час роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та форми спільного викладання.

Практичний психолог Волкова Тетяна Леонідівна окреслила основні аспекти ведення документації асистента вчителя, адаптації та модифікації навчального матеріалу для дітей з ООП, зокрема детально зупинилися на індивідуальній програмі розвитку та журналі спільної роботи.

Свись Людмила Анатоліївна, асистент вчителя КЗ «Великолепетиський опорний заклад ЗСО» продемонструвала досвід роботи співпраці з батьками.

Про «Інклюзивне навчання: реалії сьогодення» йшлося у виступі Тетяни Володимирівни Вольської, директора центру професійного розвитку педагогічних працівників, у ході якого вона зробила акцент на змісті діяльності закладів освіти щодо створення інклюзивного середовища в умовах сьогодення, механізмі забезпечення інклюзивного навчання, наданні соціальних послуг дітям, що мають порушення в розвитку, на співпраці з батьками. Далі за допомогою SWOT- аналізу спільно з учасниками заходу визначила сильні та слабкі сторони інклюзивного навчання, а також - можливості та загрози, які виникають під час його реалізації.

Окрім того, асистенти вчителів мали можливість практично попрацювати над адаптацією/модифікацією навчальних програм для дитини з ООП згідно з наданими характеристиками. Така форма роботи допомогла педагогам визначити коло питань, що потребує доопрацювання й детального вивчення.

На завершення семінару-практикуму Інна Малахова провела анкету зворотного зв’язку та вручила учасникам семінару брошури з інформаційно-методичними матеріалами.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь