АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ регуляторного акта- проєкту рішення Великолепетиської  селищної ради «Про порядок оплати та надання пільг по оплаті за навчанняв комунальному позашкільному навчальному закладі «Великолепетиська дитяча школа мистецтв» Вели

Дата: 01.07.2021 15:26
Кількість переглядів: 171

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

регуляторного акта- проєкту рішення Великолепетиської  селищної ради «Про порядок оплати та надання пільг по оплаті за навчанняв комунальному позашкільному навчальному закладі «Великолепетиська дитяча школа мистецтв» Великолепетиської  селищної ради

 

Даний аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та з дотриманням Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»  від 11 вересня 2003 № року 1160-IV, «Методики проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308 (зі змінами та доповненнями) і визначає правові і організаційні заходи реалізації проєкту рішення Великолепетиської селищної ради  «Про затвердження Положення про порядок оплати та надання пільг по оплаті за навчанняу комунальному позашкільному навчальному закладі «Великолепетиська дитяча школа мистецтв» Великолепетиської селищної ради».

 

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом  державного регулювання

Затвердження запропонованого проєкту викликано необхідністю затвердити порядок оплати за навчання та надання пільг по оплаті за навчання у комунальному позашкільному  навчальному закладі «Великолепетиська дитяча школа мистецтв» Великолепетиської  селищної ради.

З метою створення сприятливих умов для розвитку, підтримки, стимулювання творчо обдарованих дітей, збереження існуючого контингенту учнів, керуючись статтею 26 Закону України від 22 червня 2000 року N 1841-ІІІ «Про позашкільну освіту» (зі змінами та доповненнями), враховуючи постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 1997 року N 260 «Про встановлення розміру плати за навчання у державних школах естетичного виховання дітей», від 06 травня 2001 року N433 «Про затвердження переліку типів позашкільних навчальних закладів і Положення про позашкільний навчальний заклад»,  відповідно до пропозицій керівництва комунального позашкільного  навчального закладу «Великолепетиська дитяча школа мистецтв» Великолепетиської  селищної ради, виникла необхідність  у затверджені порядку справлення плати за навчаннята встановлення пільг за навчання у комунальному позашкільному навчальному закладі «Великолепетиська дитяча школа мистецтв» Великолепетиської  селищної ради(далі- КПНЗ «Великолепетиська ДШМ»).

 

2.Мета та цілі регулювання

Цілями правового регулювання для даного проєкту регуляторного акта є:

  • отримання додаткових джерел фінансування для поліпшення статутної діяльності  у КПНЗ «Великолепетиська ДШМ»;
  • залучення до навчання дітей пільгових категорій у КПНЗ «Великолепетиська ДШМ»;
  • спрямування отриманої плати за навчання на покращення матеріально-технічної бази та інші видатки школи у КПНЗ «Великолепетиська ДШМ»;
  • збереження існуючого контингенту учнів у КПНЗ «Великолепетиська ДШМ».

 

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення

визначених цілей

Для забезпечення досягнення встановленої мети даним проєктом регуляторного акта пропонується затвердити порядок оплати за навчання та надання пільг по оплаті за навчання у КПНЗ «Великолепетиська ДШМ».

Переваги обраного способу:

    • відповідає вимогам чинного законодавства;
    • забезпечує реалізацію принципів державної регуляторної політики;
    • забезпечує своєчасні розрахунки  по заробітній платі, за спожиті енергоносії, своєчасне покращення умов навчання;
    • відповідає потребам у вирішенні проблем.

 

4.  Механізм та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми

Механізм, закладений в основу проєкту регуляторного  акта «Про затвердженняПоложення про порядок оплати та наданняпільг по оплаті за навчанняу комунальному позашкільному  навчальному закладі «Великолепетиська дитяча школа мистецтв» Великолепетиської  селищної ради»передбачає затвердити порядок справлення плати за навчання та встановлення пільг за навчання у КПНЗ «Великолепетиська ДШМ».

Таким чином, затвердження  цього проєкту приведе до покращення фінансового стану КПНЗ «Великолепетиська ДШМ», часткового покриття видатків, пов’язаних з його функціонуванням, утриманням та експлуатацією, що в свою чергу забезпечить зменшення обсягу видатків з бюджету громади та більш раціональне використання бюджетних надходжень.

 

5.  Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

У разі прийняття регуляторного акта будуть реалізовані повноваження надані Законом України «Про позашкільну освіту», постановами Кабінету Міністрів України від 25 березня 1997 року № 260 «Про встановлення розміру плати за навчання у державних школах естетичного виховання дітей».

Негативного впливу від прийняття нового регуляторного акта не передбачається. Для впровадження вимог цього регуляторного акта не потрібно додаткових витрат з бюджету. Для суб’єктів господарювання та населення впровадження цього регуляторного акта – незначне збільшеннявитрат щодо оплати навчально-виховних  послуг.

Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акта.

Прийняття даного регуляторного акта дозволить чітко визначити порядок справлення плати за навчання та встановлення пільг у КПНЗ «Великолепетиська ДШМ». Найбільш впливовими на дію регуляторного акта буде зміна чинного законодавства та нормативно-правових актів у зазначеній сфері.

 Впровадження вимог цього регуляторного акта  не потребує додаткових витрат з бюджету. Для суб’єктів господарської діяльності  впровадження цього регуляторного акта  також не потребує додаткових витрат.

Державний нагляд та контроль за додержанням вимог регуляторного акта щодо правильності розрахунку плати за навчання дітей (батьківської плати)  у КПНЗ «Великолепетиська ДШМ» здійснюється контролюючими органами.

 

6. Очікувані результати від прийняття  регуляторного акта

Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого рішення припускає наведення аналізу вигод та витрат, які виникають у різних груп суб’єктів, на яких поширюється дія даного регуляторного акта. Даний регуляторний акт певним чином впливає на інтереси громади, органів місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання усіх форм власності.

Для визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, що виникнуть у різних груп суб’єктів, на яких поширюється його дія, нижче наведена таблиця аналізу вигод та витрат, яка визначає результати прийняття запропонованого проекту рішення.

Таблиця вигід та витрат

Сфера  впливу

Витрати

Вигоди

Інтереси органів місцевого самоврядування

Процедура розробки

регуляторного акту(витрати робочого часу спеціалістів пов’язані з підготовкою регуляторного акту)

збільшення власних надходжень КПНЗ «Великолепетиська ДШМ»

Інтереси суб’єктів господарювання усіх форм власності

Часові та грошові витрати, пов’язані з наданням КПНЗ «Великолепетиська ДШМ» необхідних послуг

розширення та оптимізація використання коштів, одержаних від плати за навчання

Інтереси громади

Часові та грошові витрати, пов’язані з наданням дитячою школою мистецтв необхідних послуг

надання можливості учням та їх батькам отримувати послуги без значних фінансових витрат, визначення додаткових пільгових категорій учнів

 

Соціальним наслідком від запровадження зазначеного регуляторного акта  є сприяння підвищенню ролі естетичного виховання дітей з метою надання знань, формування вміння та навику за інтересами, забезпечення потреби особистості у творчої самореалізації та інтелектуальному і духовному розвитку;  збільшення фінансування на утримання  КПНЗ «Великолепетиська ДШМ».

 

7. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта

Термін дії запропонованого регуляторного акта пропонується не обмежувати у часі.

 

8. Показники результативності регуляторного акта

Результативність даного проекту рішення буде відстежуватися за такими показниками:

Кількісними:

  • плановий контингент по КПНЗ «Великолепетиська ДШМ» –                   128 учнів;
  • кількість дітей пільгових категорій, що навчається в даному закладі – 30 (звільнені від оплати за навчання на 100%) та 18 (звільнені від оплати за навчання на 50%);
  • загальний обсяг коштів на фінансування КПНЗ «Великолепетиська ДШМ» – 2379,6 тис. грн.
  • прогнозований обсяг батьківської плати за місяць –15,3 тис. грн (з яких 1,6 тис. грн – с. Рубанівка) ;

 

Якісними:

  • значна соціальна спрямованість даного проекту;
  • висока результативність діяльності КПНЗ «Великолепетиська ДШМ».

 

9. Заходи з  відстеження результативності регуляторного акта

 

Відстеження результатів акта буде здійснюватись шляхом використання статистичних даних за підсумками навчального року.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь