Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг за 2021 рік.

Дата: 20.01.2022 14:00
Кількість переглядів: 325

За 2021 рік адміністраторами Центру надання адміністративних послуг зареєстровано 17667 звернень, в тому числі старостами у відповідних старостатах – 3857 звернень (22,0%); видано 16863 (95,4%) результатів послуг у сферах:

Фото без опису

  • земля та екологія – 4272 (24,2%)

  • інші питання місцевого значення – 7020 (39,7%)

  • будівництво та нерухомість – 2787 (15,8%)

  • соціальні послуги – 1581 (8,90%)

  • громадянство та міграція – 1725 (9,8%)

  • послуги ДРАУС – 282 (1,6%)

Відмовлено в наданні послуг (відповідно чинного законодавства) - по 49 зверненням.

Анульовано і відкликано – 11 заяв (безпосередньо заявниками).

Окрім зареєстрованих звернень відділом ЦНАП надаються консультації не лише при особистому зверненні громадян, а  й за телефоном та на електронну пошту.

Основними принципами роботи ЦНАП є єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені строки, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність. 

Звернувшись до ЦНАП громадяни мають змогу отримати консультації спеціалістів, визначитись із переліком необхідних документів для отримання адміністративних послуг та отримати послуги, і все це в одному місці.

У розпорядженні відвідувачів вільний доступ до всесвітньої мережі Internet через систему Wi-Fi. Також забезпечені умови для відвідувачів з дітьми, виділене окреме місце, оснащене спеціальними дитячими меблями.

Розуміючи потребу громадян в адміністративних послугах навіть в умовах карантину ЦНАП продовжує працювати з дотриманням санітарних норм.

         Всього ЦНАПоп надається більше двухсот послуг. Це послуги з реєстрації громадських організацій, нерухомості, реєстрації місця проживання, актів цивільного стану, земельні послуги, послуги соціального характеру, будівельні послуги та послуги дозвільного характеру. Також адміністраторами ЦНАП надаються послуги з генерації СOVID-сертифіката на порталі та в застосунку Дія; та допомагають в отриманні 1000 грн по програмі єПідтримка.

Послуги які можуть бути надані невідкладно, такі як реєстрація місця проживання,  реєстрація актів цивільного стану: шлюб, народження, смерть, витяги з Державного земельного кадасту про земельну ділянку, видача довідок різного характеру надаються безпосередньо адміністраторами при зверненні громадян. Також у ЦНАПі знаходиться спеціаліст-землеупорядник, який на місці надає консультативну допомогу при зверненні громадян.

Для наближення послуг до людей із старостинських округів, окремі завдання адміністратора, пов’язані з наданням адміністративних послуг, отриманням заяв та документів, видачею результатів надання адміністративних послуг, здійснюють старости, зокрема це реєстрація місця проживання, послуги соціального характеру, земельні питання, надання довідок різного характеру.

У рамках реалізації проектів Програмою розвитку ООН в Україні у червні місяці 2021 року, ЦНАПом отримано «Мобільний кейс», завдяки якому маломобільні версти населення та мешканці віддалених населених пунктів можуть отримувати якісні адміністративні послуги, не відвідуючи установу. За звітний період адміністраторами здійснено 7 таких виїздів та надано 28 послуг.

Для автоматизації процесу надання адміністративних послуг та ведення власного Реєстру територіальної громади отримано програмний комплекс «ЦНАП SQS.Реєстр», що дозволяє адміністратору складати заяву в електронній формі та подавати суб’єкту звернення на перевірку та підпис. 

На виконання умов співфінансування даних проектів та для ефективного надання адміністративних послуг з бюджету селищної ради було придбано 2 персональні комп’ютери вартістю 15 000 грн та серверне обладнання на суму майже 42 000 грн для запуску системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів – Трембіта, що дозволить  обмінюватися даними між державними органами та органами місцевого самоврядування через інтернет, і в подальшому збільшувати кількість електронних послуг. 

У ЦНАПі запроваджено міні електронну чергу де можна здійснити онлайн-запис для отримання найзатребуваніших послуг. Також впроваджено шеринг документів через Дія.QR, що дає можливість прийняти громадян з е-паспортом та не відправляти їх за копіями документів а приймати документи в електронному вигляді. 

Постійно продовжується робота щодо збільшення кількості послуг, які надаються відвідувачам. Підписано угоду  про співробітництво у сфері надання адміністративних послуг між Південним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м.Одеса) та Великолепетиською селищною радою, згідно якої впроваджено комплексну послугу «єМалятко». Тепер лише на підставі однієї заяви батьки новонародженої дитини можуть отримати до десяти послуг: проведення державної реєстрації народження, реєстрації місця проживання дитини, призначення державної допомоги при народженні дитини, призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях, видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї реєстрація у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків, внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я, реєстрація у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків, надання грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”.

Разом з тим, у І кварталі 2022 року завдяки співпраці з ПРООН в Україні, ще буде придбано принтер для друку водійських посвідчень, що дозволить надавати такі послуги, як заміна посвідчення водія та реєстрація нових транспортних засобів.

У ЦНАПі забезпечено запис до електронної черги: онлайн-запис за допомогою QR-коду на найбільш затребувані послуги. Також записатися на прийом до ЦНАП можливо за попереднім записом безпосередньо у відділі ЦНАП або за телефоном. Впроваджено моніторинг якості надання адміністративних послуг, висловити свою думку щодо якості обслуговування громадяни можуть відсканувавши QR-постер та відповівши на декілька питань.

Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та компетентності адміністраторів. Протягом звітного кварталу представниками відділу прийнято участь у більш ніж п'ятдесяти навчальних заходах.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь