У Великій Лепетисі фахівці податкової служби провели кущовий семінар з актуальних податкових питань для представників бізнесу
У Великій Лепетисі фахівці податкової служби провели кущовий семінар з актуальних податкових питань для представників бізнесу Великолепетиської, Горностаївської, Рубанівської та Костянтинівської територіальних громад.
Захід, організований Головним управлінням ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі відбувся 27 січня у Великолепетиському центральному будинку культури.
Фахівці управління податкового аудиту під головуванням заступника начальника податкового відомства Наталії Невдах роз'яснювали законодавчі новації щодо касових апаратів РРО/ПРРО, застосування яких платниками єдиного податку другої − четвертої груп стало обов'язковим з 1 січня 2022 року, та ведення обліку товарних запасів.
«На мікробізнес дія закону не поширюється, − зауважила Наталія Невдах, − отже, платники єдиного податку першої групи не мусять використовувати РРО/ПРРО».
Не користуватися касовими апаратами дозволено також підприємцям, які здійснюють роздрібну торгівлю у селах (крім торгівлі підакцизними товарами), якщо не перевищується граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій (167 розмірів мінімальної заробітної плати).
Що ж до обліку товарних запасів, то його мають вести ті з платників єдиного податку ІІ – ІV груп, які є платниками ПДВ або здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, лікарських засобів, виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Під час семінару фахівці податкової служби надали покрокову інструкцію, як зареєструвати та ввести в експлуатацію РРО, розповіли про особливості його використання та можливість завантажити безкоштовне програмне рішення, розроблене ДПС України. Вони пояснили, що ПРРО можна встановити на будь-який гаджет з операційною системою Windows або Android, який має підключення до мережі Internet. Реєстрація ПРРО та передача/отримання даних до/від фіскального сервера конролюючого органу відбувається виключно онлайн.
Дозволяє дане програмне забезпечення і роботу offline, щоправда, лише до 36 годин поспіль та не більше 168 годин протягом календарного місяця. Надіслати ж до ДПС інформацію про здійснені розрахункові операції можна після відновлення online режиму.
З приводу програмування товарів/послуг в ПРРО пояснили, що воно здійснюється суб’єктом господарювання чи оператором (касиром) шляхом додавання товарів/послуг або шляхом імпорту даних переліку (файлу у форматі CSV), який формується згідно з інструкцією користувача ПРРО.
Суб’єкт господарювання самостійно, виходячи з власних потреб, обирає вид РРО (програмний та/або апаратний), засобами якого має намір здійснювати реєстрацію розрахункових операцій. У разі ж, якщо він приймає рішення використовувати ПРРО замість апаратного, реєстрацію апаратного РРО необхідно скасувати.
Упродовж заходу підприємці ставили чимало запитань, які їх хвилювали, і на кожне з них отримали фахову відповідь. На завершення податківці презентували учасникам семінару тематичну друковану продукцію.
Додаткові роз'яснення з питань застосування РРО/ПРРО та обліку товарних запасів представники бізнесу та громадськості області мають можливість отримати у відповідальних працівників податкової служби області. Додатково податківці повідомляють, що рахунки для сплати податкових зобов'язань розміщені на субсайті податкової служби області у рубриці «Рахунки для сплати платежів».
З презентацією податкового семінару можна ознайомитися тут: ПРЕЗЕНТАЦІЯ1, ПРЕЗЕНТАЦІЯ2
За інформацією: ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м.Севастополі
Фото: Великолепетиська селищна рада